REGULAMIN OGÓLNY

wowile.pl

(obowiązuje od 9 maja 2025 roku)

Infolinia: +48 509 761 979

Sklep Internetowy wowile.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę: wowile.pl
Adres korespondencyjny Sklepu Internetowego wowile.pl: Taraska 11, 26-337 Aleksandrów
Telefon: +48 509 761 979
E-mail: wowile.biuro@gmail.com
Kontakt z Internetowym Sklepem wowile.pl możliwy jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 pod numerem: +48 509 761 979 albo za pośrednictwem adresu mailowego: wowile.biuro@gmail.com

Oferta

Artykuły oferowane przez Internetowy Sklep wowile.pl są nowe. W przypadku otrzymania towaru z wadą fabryczną Klientowi przysługuje roszczenie reklamacyjne, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i warunkami reklamacji. Wszystkie ceny towarów podajemy w PLN netto (nie zawierają podatku VAT).
Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.

Zasady składania zamówień

Internetowy Sklep wowile.pl prowadzi działalność handlową poprzez serwis wowile.pl
Podstawą do realizacji złożonego przez Klienta zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza znajdującego się w końcowym etapie składania zamówienia. Wymagane jest prawidłowe wypełnienie wszystkich pól formularza.

Internetowy Sklep wowile.pl weryfikuje zamówienia telefonicznie lub mailowo.
Zamówienia mogą być składane poprzez stronę wowile.pl, telefonicznie lub przez e-mail.

Zamówienia są realizowane według kolejności ich otrzymania. Zamieszczone na stronach sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Warunkiem zrealizowania zamówienia jest występowanie towaru w magazynie i/lub u dostawców sklepu.

Klient Internetowego Sklepu wowile.pl jest informowany o stanie realizacji jego zamówienia. W razie braku danego produktu zostanie on uprzedzony o możliwości zmiany zamówienia, wydłużenia czasu dostawy lub anulowaniu zamówienia.

Internetowy Sklep wowile.pl przyjmuje zamówienia 24 godziny na dobę, w ciągu całego roku. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane pierwszego dnia roboczego od złożenia zamówienia.

W wypadku braku zamówionego towaru w magazynach, klient będzie o tym niezwłocznie informowany.
Może zajść również sytuacja, kiedy nie wszystkie zamówione pozycje są osiągalne. W takim przypadku klient otrzymuje wiadomość z informacją o tym, jakie pozycje zostały skompletowane i w jego gestii pozostaje decyzja czy anulować całe zamówienie, czy realizować w kształcie, w jakim jest w danym momencie możliwe. W zależności od decyzji podjętej przez kupującego zostanie wysłany e-mail potwierdzający całkowite anulowanie zamówienia, bądź potwierdzenie realizacji niepełnego zamówienia.

Po złożeniu zamówienia, do kupującego zostanie przesłane potwierdzenie o tym, że zamówienie do nas dotarło – jest to wiadomość na trwałym nośniku, jakim jest poczta elektroniczna.
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

Formy płatności

Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

  • Pobranie – płatność w chwili odbioru zamówienia – gotówką kurierowi.
  • Przelew bankowy na konto Sprzedawcy: 19 1750 1295 0000 0000 1276 3597
  • Płatności elektroniczne
  • Płatność kartą płatniczą

Przy zapłacie za pobraniem, towar wysyłamy w ciągu 24 godzin (nie licząc dni wolnych od pracy i świąt).

Zasady dostawy zamówień

Przesyłki dostarczane są na adres umieszczony w formularzu zamówienia przez firmę kurierską. Czas dostawy zależy od rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Czas dostawy może wydłużyć się, gdy kurier nie zastanie nikogo pod podanym adresem, lub z innych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.

Każde zamówienie staramy się zrealizować jak najszybciej.
Do wysyłki lub wydania towaru przystępujemy najpóźniej w ciągu 48 godzin od daty wpłynięcia zamówienia.

Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

Gwarancje, reklamacje i zwroty towaru

  1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
    • wad fabrycznych,
    • niezgodności towaru z zawartym zamówieniem.
  2. W takim przypadku Klient proszony jest o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta przez mail: wowile.biuro@gmail.com lub telefonicznie pod numerem: +48 509 761 979
  3. W przypadku odsyłania reklamowanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru wraz z opłatą za przesyłkę.
  5. Zwroty pieniężne będą dokonywane jedynie za pośrednictwem przelewu bankowego.
  6. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  7. Wszelkie reklamacje prosimy odsyłać na adres: Taraska 11, 26-337 Aleksandrów

Ochrona danych osobowych

Klient składając zamówienie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Internetowy sklep wowile.pl w celu realizacji zamówienia.

Dane osobowe Klientów gromadzone poprzez formularz danych kontaktowych Klienta są poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) dane gromadzone są z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich osób nieuprawnionych. Każdy Klient, którego dane znajdują się w bazie danych Internetowego Sklepu wowile.pl ma prawo wglądu do swoich danych, do ich poprawiania i usuwania.

Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego przez wowile.pl. Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.

Dane osobowe Kupującego chronione zgodnie z RODO nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom, są konieczne w celu wywiązania się z umowy kupna-sprzedaży towarów i usług.

Dostęp do danych osobowych posiada jedynie administrator sklepu internetowego wowile.pl.